Результати діяльності учнів
Результати діяльності учнів 2017-2018 н.р.
Маріупольський міський ліцей зарекомендував себе як навчальний заклад, який відповідає на вимоги суспільства і часу, готує інтелектуальну еліту нації, отримав статус обласної базової школи з проблеми «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес». Велика увага приділяється в ліцеї роботі з обдарованими дітьми. Учні ліцею щороку стають призерами обласних, Всеукраїнських предметних олімпіад з фізики, математики, з французької мови, з англійської, німецької мов та ін. предметів.
Рух учнів за 2017-2018 навчальний рік представлений у таблиці:
Кількість учнів
станом на 05.09.2017 |
Вибуло учнів | Прибуло учнів | Є на 01.06.2018 | |||||||||
1-4 | 5-9 | 10-11 | 1-11 | 1-4 | 5-9 | 10-11 | 1-11 | 1-4 | 5-9 | 10-11 | 1-11 | |
438 | — | 16 | 4 | 20 | — | 21 | 4 | 25 | — | 284 | 159 | 443 |
З 64 випускників 9-х класів 2017 року – всі продовжують навчання у 10-х класах ЗНЗ.
З 87 випускників 11-х класів 2017 року – 86 (99%) є студентами ВНЗ Маріуполя, України, зарубіжжя (Ліпатова В. – ВНЗ І-ІІ р.а.).
З 121 випускників 9-х класів 2018 року – 118 продовжують навчання у 10-х класах ЗНЗ. У ВНЗ І-ІІ р.а. – 3 учня: Київський коледж морського і річного флоту – 1 (Міхно Дмитро В’ячеславович, 24гр), Маріупольське коледж мистецтв – 2 (Коропченко Анастасія Володимирівна, 21 гр., Мостова Еліна Андріївна, 22 гр.)
З 88 випускників 11-х класів 2018 року – 87 (99%) є студентами ВНЗ Маріуполя, України, зарубіжжя (працює – 1, Тодуркін Ілля Віталійович, 41 гр.). Близько 60% випускників навчаються на бюджетній формі навчання.
Аналіз працевлаштування випускників 11-х класів 2017 року та 2018 року представлений у таблиці :
41 гр | 42 гр | 43 гр | Всього | % 2017-18 н.р. | % 2016-17 н.р. | |
Маріуполь: | 4 | 4 | 7 | 15 | 17% | 22% |
МДУ | 1 | 3 | — | 4 | ||
ПДТУ | 1 | 1 | 3 | 5 | ||
АМІ | — | — | 2 | 2 | ||
Дон унів. упр. | — | — | 1 | 1 | ||
Дон унів. МВД | 2 | — | — | 2 | ||
Дон мед. унів. | — | — | 1 | 1 | ||
Київ | 16 | 12 | 11 | 39 | 44% | 39% |
Харків | 2 | 5 | 7 | 14 | 16% | 20% |
Інші міста України | 1 | 1 | 5 | 7 | 8% | 10% |
Дніпропетровськ | — | — | 1 | 1 | ||
Одеса | — | 1 | — | 1 | ||
Львів | 1 | — | 2 | 3 | ||
Херсон | — | — | 2 | 2 | ||
За кордон: | 4 | 6 | 2 | 12 | 14% | 8% |
Росія | 1 | — | — | 1 | ||
Польща | 2 | 5 | — | 7 | ||
Чехія | 1 | — | — | 1 | ||
Словаків | — | 1 | — | 1 | ||
Австрія | — | — | 1 | 1 | ||
Узбекистан | — | — | 1 | 1 | ||
Всього | 27 | 28 | 32 | 87 | 99% | 99% |
Бюджет | 16 | 15 | 21 | 52 | ||
Контракт | 11 | 13 | 11 | 35 |
Ліцей має стабільні показники за якістю освіти. Практично 100% випускників ліцею кожного року складають зовнішнє незалежне оцінювання. І завжди управління освіти відзначає високий рівень якості знань ліцеїстів, які в рейтингу займають перші позиції з основних предметів: української мови, математики, іноземних мов. В 2017 році за рейтингом навчальних закладів України Маріупольський міський ліцей увійшов до 100 кращих шкіл України і посів 91 місце – єдиний в Донецькій області. Оцінювання навчальних досягнень учнів ліцею здійснюється за Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.
Вчителі ліцею добре обізнані з нормативними, інструктивно-методичними документами, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, формують навчальні навички, уміння, вдосконалюють самоосвітню діяльність учнів. Педагоги оцінюють учнів, використовуючи різноманітні методи: тести, усні та письмові відповіді, контрольні роботи, проекти тощо.
Адміністрація ліцею постійно вдосконалює систему контролю за рівнем навчальних досягнень учнів через моніторингове дослідження за такими напрямами: вивчення якості навчальних досягнень учнів за результатами семестрового та річного оцінювання; вивчення рівня досягнень учнів класу з профільних предметів; вивчення навчальних досягнень кожного класу окремо та в порівнянні з іншими класами ліцею; вивчення результатів проведення державної підсумкової атестації; вивчення результативності участі випускників 11 класів у зовнішньому незалежному оцінюванні.
Результати навчальних досягнень ліцеїстів 2017-2018 навчального року становлять:
кількість учнів | Рівні | ||||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
к-ть | % | к-ть | % | к-ть | % | к-ть | % | ||
7а | 34 | 3 | — | 22 | — | 9 | — | — | — |
7б | 33 | 2 | — | 21 | — | 10 | — | — | — |
11 | 33 | 5 | — | 26 | — | 2 | — | — | — |
12 | 32 | 2 | — | 21 | — | 9 | — | — | — |
13 | 31 | 1 | — | 14 | — | 16 | — | — | — |
21 | 26 | 5 | — | 17 | — | 4 | — | — | — |
22 | 27 | — | — | 14 | — | 13 | — | — | — |
23 | 26 | 1 | — | 11 | — | 14 | — | — | — |
24 | 27 | 5 | — | 17 | — | 5 | — | — | — |
25 | 15 | — | — | 6 | — | 9 | — | — | — |
Всього | 284 | 24 | 8,5% | 169 | 59,5% | 91 | 32,0% | — | — |
31 | 29 | 4 | — | 15 | — | 10 | — | — | — |
32 | 14 | 1 | — | 10 | — | 3 | — | ||
33 | 28 | 3 | — | 15 | — | 10 | — | — | — |
41 | 28 | 6 | — | 20 | — | 2 | — | — | — |
42 | 28 | 4 | — | 22 | — | 2 | — | — | — |
43 | 32 | 8 | — | 21 | — | 3 | — | — | — |
Всього | 159 | 26 | 16,4% | 103 | 64,8% | 30 | 18,8% | — | — |
Разом | 443 | 50 | 11,3% | 272 | 61,4% | 121 | 27,3% | — | — |
Порівняння навчальних досягнень учнів за 2012-2013 н.р., 2013-2014 н.р., 2014-2015 н.р.2015-2016 н.р. та 2016-2017 н.р.
Підсумки якості знань учнів 9-х класів у 2017-2018 навчальному році за результатами державної підсумкової атестації представлені у таблиці:
№ з/п | предмет | всього учнів | здавали ДПА | % | Рівень навчальних досягнень учнів | звільнені | не пройшли ДПА | |||||||
високий | достатній | середній | початковий | |||||||||||
кіл-ть | % | кіл-ть | % | кіл-ть | % | кіл-ть | % | |||||||
1. | Українська мова | 121 | 120 | 99,2 | 66 | 55,0 | 45 | 37,5 | 9 | 7,5 | — | — | 1 | — |
2. | Математика | 121 | 120 | 99,2 | 50 | 41,7 | 61 | 50,8 | 9 | 7,5 | — | — | 1 | — |
3. | Інформатика | 121 | 26 | 21,5 | 6 | 23,1 | 18 | 69,2 | 2 | 7,7 | — | — | — | — |
4. | Фізика | 121 | 27 | 22,3 | 7 | 25,9 | 17 | 63,0 | 3 | 11,1 | — | — | — | — |
5. | Біологія | 121 | 15 | 12,4 | 6 | 40 | 8 | 53,3 | 1 | 6,7 | — | — | — | — |
6. | Англійська мова | 121 | 25 | 20,7 | 17 | 68,0 | 8 | 32 | — | — | — | — | — | — |
7. | Німецька мова | 121 | 13 | 10,7 | 7 | 53,8 | 5 | 38,5 | 1 | 7,7 | — | — | — | — |
8. | Французька мова | 121 | 14 | 11,6 | 9 | 64,3 | 5 | 35,7 | — | — | — | — | 1 | — |
Примітка: один учень звільнений за станом здоров¢я.
Підсумки якості знань учнів 11-х класів у 2017-2018 навчальному році за результатами державної підсумкової атестації та державної підсумкової атестації у формі ЗНО представлені у таблиці:
№ з/п | предмет | всього учнів | здавали ДПА | % | Рівень навчальних досягнень учнів | звільнені | не пройшли ДПА | |||||||
високий | достатній | середній | початков | |||||||||||
кіл-ть | % | кіл-ть | % | кіл-ть | % | кіл-ть | % | |||||||
1. | Українська мова | 88 | 88 | 100 | 63 | 71,6 | 22 | 25 | 3 | 3,4 | — | — | — | — |
2. | Історія України | 88 | 41 | 46,6 | 12 | 29,3 | 23 | 56,1 | 6 | 14,6 | — | — | — | — |
3. | Математика | 88 | 48 | 54,5 | 20 | 41,7 | 21 | 43,8 | 7 | 14,5 | — | — | — | — |
4. | Біологія | 88 | 8 | 9,1 | 7 | 87,5 | 1 | 12,5 | — | — | — | — | — | — |
5. | Географія | 88 | 1 | 1,1 | — | — | 1 | 100 | — | — | — | — | — | — |
6. | Фізика | 88 | 11 | 12,5 | 7 | 63,6 | 3 | 27,3 | 1 | 9,1 | — | — | — | — |
7. | Хімія | 88 | 1 | 1,1 | — | — | 1 | 100 | — | — | — | — | — | — |
8. | Англійська мова | 88 | 60 | 68,2 | 18 | 30 | 36 | 60 | 6 | 10 | — | — | — | — |
9. | Німецька мова | 88 | 3 | 3,4 | 2 | 66,7 | 1 | 33,3 | — | — | — | — | — | — |
10. | Французька мова | 88 | 3 | 3,4 | 2 | 66,7 | 1 | 33,3 | — | — | — | — | — | — |
Учень Донєв Даніїл отримав найвищій (200 балів) балл з ЗНО з математики.
У 2017-2018 навчальному році 138 учнів ліцею взяли участь у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських предметних олімпіад, 74 ліцеїстів стали призерами та переможцями цього етапу: І місце – 18 учня, ІІ місце – 26 учня, ІІІ місце – 30 учнів. Згідно рішення оргкомітету ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад 55 учнів ліцею були запрошені для участі в олімпіадах. Переможцями ІІІ (обласного) етапу стали 31 учні, а саме:
№ | Предмет | Кіл-ть учасників | ПІБ учасників ІІІ етапу олімпіад | Група | Диплом | ПІБ вчителів |
1. | Українська мова | 4 | Запорожець А.
Копєнкова А. |
43
42 |
ІІІ
ІІІ |
Кулігіна Н.Ф.
Новікова С.М. |
2. | Англійська мова | 7 | Дудко Г.
Бугаєв А. Шаповалова І. Папоян Д. Гайдарова О. Меркулов М. |
21
24 31 31 42 42 |
ІІ
І ІІІ ІІІ ІІІ ІІ |
Богданова Ю.А.
Крившенко Ю.В. Балабанов Д.В. Балабанов Д.В. Дибко О.В. Голютяк А.Я. |
3. | Інформатика | 2 | Турченко В. | 43 | ІІІ | Литвин Л.О. |
4. | Фізика | 8 | Гайдін О.
Моргай А. Конюченко Д.
|
13
11 43 |
ІІ
ІІІ ІІІ |
Бабенко М.Ф.
Бабенко М.Ф. / Нікуліна С.І. Бабенко М.Ф. |
5. | Німецька мова | 14 | Гриб А.
Куляні А. Зименко Т. Зінченко Т. Запорожець А. Парапінська В. Шелгунова К. Каменьок З. Перкова А. Сосновська М. |
31
23 21 32 43 41 21 21 21 33 |
І
ІІ ІІ ІІ ІІ ІІ ІІІ ІІІ ІІІ ІІІ |
Бахур В.В.
Бахур В.В. Шелгунова Н.В. Бахур В.В. Шелгунова Н.В. Шелгунова Н.В. Шелгунова Н.В. Шелгунова Н.В. Шелгунова Н.В. |
6. | Французька мова | 15 | Циганок О.
Копєнкова А. Мануілова Л. Давідулін К. Клафас Є. Овчиннікова М. Бодня С. Рула О. Меркулов М. |
31
42 22 22 22 31 42 22 42 |
І
І ІІ ІІ ІІ ІІ ІІ ІІІ ІІІ |
Бодня О.І.
Бодня О.І. Акульшина Т.О. Акульшина Т.О. Акульшина Т.О. Бодня О.І. Бодня О.І. Акульшина Т.О. Бодня О.І. |
7. | Математика | 2 | — | — | — | — |
8. | ІКТ | 1 | — | — | — | — |
9. | Економіка | — | — | — | — | — |
10. | Географія | — | — | — | — | — |
11. | Російська мова | 2 | — | — | — | — |
12. | Біологія | — | — | — | — | — |
13. | Екологія | — | — | — | — | — |
14. | Хімія | — | — | — | — | — |
Всього: 31 призерів з 55 учасників
З них: І м. – 4, ІІ м. – 13, ІІІ м. — 14 |
Рішенням журі відбірково-тренувальних зборів 10 учнів ліцею представляли команду Донецької області з французької мови, російської мови, фізики, біології, інформатики та інформаційних технологій на ІV етапі Всеукраїнських предметних олімпіад. Результати участі учнів:
№ | Предмет | ПІБ учасників ІІІ етапу олімпіад | Група | Диплом | ПІБ вчителів |
1 | Фізика | Моргай А. | 11 | ІІІ | Бабенко М.Ф. |
2 | Англійська мова | Дудко Г.
Бугаєв А. |
21
24 |
Учасник
ІІІ |
Богданова Ю.О.
Крившенко Ю.В. |
3 | Інформатика | Турченко М. | 33 | учасник | Литвин Л.О. |
4 | Французька мова | Копєнкова А.
Клафас Є. Овчиннікова М. |
42
22 31 |
учасник
учасник ІІІ |
Бодня О.І.
Акульшина Т.О. Бодня О.І. |
5 | Німецька мова | Гриб А.
Куляні А. Парапінська В. |
31
23 41 |
ІІІ
учасник учасник |
Бахур В.В.
Бахур В.В. Шелгунова Н.В. |
Всього: 4 призери з 10 — учасників
З них: І м. – 0, ІІ м. – 0, ІІІ м. – 4 |
Загальний рейтинг результативності команди учнів ліцею в ІІ (міському) етапі Всеукраїнських предметних олімпіад становить 1,4 балів (ефективність – 54%), в ІІІ (обласному) етапі – 1,3 балів (ефективність – 56%).
Особливі досягнення ліцею – це перш за все переможці предметних олімпіад усіх рівнів. Міський рівень – 74 переможця – це максимальна кількість дипломів серед навчальних закладів міста (в минулому 2016-2017 н.р. – 82), обласний рівень – 31 переможців (в 2016-2017 н.р. – 37), всеукраїнський рівень – 4 переможці з 10 ліцеїстів-учасників (в 2016-2017 н.р. – 3 з 9). Вже багато років ліцей займає лідируючу позиціюв рейтингу навчальних закладів Маріуполя за результативністю участі у IV (всеукраїнському) етапі предметних олімпіад.
Учні ліцею щорічно беруть участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. У 2017-2018 н.р. в конкурсі взяли участь 24 учня ліцею, з них призерами та переможцями І етапу стали 9 учнів (у минулому році 2), дипломів І ступеня – 2, дипломів ІІ ступеня – 2, дипломів ІІІ ступеня – 5. Переможцями ІІ етапу стали 3 учнів (дипломів ІІ ступеня – 2, дипломів ІІІ ступеня – 1). Загальний рейтинг результативності команди учнів ліцею в І (міському) етапі конкурсу МАН становить 0,9 балів (у минулому році 0,5), в ІІ (обласному) етапі – 1,75 балів (у минулому році 0).
Результати діяльності учнів 2017-2018 н.р.
Результати діяльності учнів 2016-2017 н.р.
Результати діяльності учнів 2015-2016 н.р.